Fullmoon..plus 2dagar med otur som heter mer än duga.

Jaha .2dagar av ren otur..nästan man blir vidskeplig,ni få kasta salt över höger axel om ni ser mig.

Skulle som sagt jobba på telenor arena med pröva på dag med olika idrotts arragemang. tis och onsdag.

Började bra med att dagen innan (måndag) skulle försöka ringa upp olexandr och nadja som skulle vara med mig och jobba..(de hade mini bussen som jag skulle ha med)
Hmm ringer flera gånger få inte tag i de..söderberg hade sagt de skulle komma hem på måndag morgon ifrån baltic cup i polen. hmm
jag sticker till de klockan 6 på morgonen ..knacka på..nej de är inte hemma..fan jag har ju inte nyckel till den vita minibussen.
få sticka hem och tiga bilen av morsan..jaja sedan in till stan i rasande fart man är redan sen.
sedan byta till den blå minibussen vid bth där alla sakerna är.
SEdan ringa upp Thom och be att han kan vara med och jobba..puh han gick med på det..är visst lite lockande då man vifta att de får lön ;).

Sedan väl där så få vi stressa ihjäl oss ..vi hinner knappt bli klara innan 30pers kommer och ska hålla på vid vår halv färdiga station..oj.
sedan resten av dagen var bra.

Sedan hem igen..vila ..varit igång trors allt sedan 05.30 på morgonen..ska man upp och träna? ja för fan.
Men nej för fan..fick ett telefon samtal..hade visst fått ett mejl dagen innan ..skulle visst ta med mig alla prylar ifrån den blå mini bussen som står vid bth ..jaha bara åka ifrån jämjö och in till stan och hämta skiten..(sportidenter osv) som de ska ha till träningen.
Sedan knappt träningslust..sedan basta och surar.

jaha hade bett de att köra hem sakerna till mig efter träningen? ..nej inget hemma ..
få börja åka omkring och leta..och tillslut hittar jag sakerna hemma hos Magnus som skulle ta och ringa mig lite senare..woho..åker med prylarna till olexander och najda eftersom den vita minibussen är hemma hos de..(de kom hem under dagen ja)

åker hem till de..oj medans de hade varit i polen hade någon lånat mini bussen utan att lägga tillbaka nycklarna!! panik igen! .
leta i evigheter..ringer samtal..ingen lösning ..hm .sedan ringer farsan att man måste hem..oj titta på klockan 23.30 ..kanske dax och hem och `sova´
kommer hem..ser på vampirer hunter d ..somna klockan 02..jaha..sedan vaknar 04..går upp ifrån sängen 05..

olexandr ringer på morgonen ..de har hittat en reserv nyckel..woho ..ta cyklen bort till dom (3km kanske)
hmm ja den som lånade bussen måste ha glömt en lampa på (jävla mupp)
går inte att starta den..vi försöker puta ner den ifrån en backe..råkade skrapa en 2cms repa på sidan då styr servorn inte funka så man få stånga ordentligt för att vrida på ratten..vi putta ner den för backen ..nej vi får inte igång fanskapet!!


jaha måste ta bussen..få skynda mig hem..cykla som en idiot..självklart går cykel fanskapet sönder.
lyckas komma tillbaka till bussen någon minut innan den går..svettis ja.
sedan är det nog slut på oturen där för tillfället..
kom till bth bytte till andra bussen ..sedan flöt de på.

nej..skulle till rekryterings dag där man hade möjlighet att få jobb..vänta på 6an..5minuter försen ..10minuter ..15..aha 17minuter försenad..man kokade nästan över just då..oO skulle annars varit i tid..nej men man fick ursäkta sig och gå in medan folket pratade..suck

Ätit pizza nu och tränat..kanske få jobb på hemtjänsten .bättre än inget.


Denna låten är underbar.. plus få varna lite..den är mer beroendeframkallande än neddle 24/7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0