oj back

Tillbaka efterslitsamt sm/Elitserien.

var inte helt fokus på sm.

Glömde heltäckande kläderreglen som gäller på vissa sprintar ibland..så stog vid förstarten i knäbyxorna..aj panik.
skulle gått in till förstarten för 3minuter sen då en söt tjej låna mig ett par tights jag kunde ha.kanon!

Dra mot starten är där 45sekunder innan..är varmt och svetten ryker av en.
gjorde lite små missar i början o en stor sen...aj ..hade jag inte missat hade jag nog lyckats komma till final suck.

Sedan elitserien..katastrof ..inget bra ..och skada foten.

Blir straff träning på straff träning nu.

sedan sprint cupen idag..succé..gjorde bra ifrån mig..var 30sekunder efter en av världens bästa sprinters någonsin Yuri Omelchenko
gjorde ett dumt drastiskt misstag till 3an vilket kunde kosta mig en möjlig seger..sedan att yuri missade kanske 30sekunder också..hmm
Men bra gjort av en iallafall..

Nej nana nu cya..

Bjuder på denna ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0