This Aint



Somnade 03..upp 07..plugga till 14 nästan utan rast..sedan träna ett hårt hårt pass nu när förkylningen nästan är borta..vara på revy möte 4½timme ..och är hyper pigg..måste nästan göra flera saker samtidigt för inte bli utråkad..fast dock riktigt glad.
Happiness :D!!


Kör några numer i revyn i helgen,omg varför tänker jag inte på min scenskräck jag nästan har,tänk om man gör bort sig inför 200pers. Nej nej klara detta :)


Sa något idag som nästan lät smart.
ibland känns det som man står mitt ute i ingenstans med ingen annan än vinden kring sig.
tror alla hamna i den känslan ibland.
Man blunda och bara känner en kallenslig vind kring en fast man tänker så klart och rent.


Kommentarer
Postat av: Matilda

På tal om den där kalla vinden, jag var ute och gick för ett par kvällar sedan, gick ut vid 21 och var ute i runt 40 minuter. Vandrade vid Saltö, varvsmuren, Fregattgatan. Jag och min mp3, det var en helt underbar känsla. Trots att det knappt var någon plusgrad var det ändå skönt.

Jag orkade inte vara kvar i lägenheten och så fort jag gått en bit så kände jag mig bara så.. fri :S Mina kaotiska tankar försvann för ett tag och ersattes bara av en klarhet.



Det var nog det mest fantastiska jag någonsin varit med om :)

Hade nog aldrig gett mig ut efter 9 på kvällen en senhöst i Jämjö dock ^^ Stan ger en känsla av att det alltid är folk runt en. Det var en trygghetskänsla jag också sällan känner.



Kände bara för att skriva det, hehe.

2010-11-18 @ 10:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0