Jadååå

Imorgon blir det att in och klippa sig, färga håret svart eller ljus brunt , var det som fick högst röster möjligen svart/gul så det blir varnande färg XP haha

host inget mer o skriva om ? redan?

jahopp , mutter, ska nog ta någon bild o lägga in :p äsh kanske i morgon.

Läser just nu

Silmarillion som är lite som tolkiens Bibel , troligen nog mest svårlästa bok jag läst, när man går och läser igenom kommertarer om boken så inser jag att jag inte är den ända som fick kämpa men när man väl är inne i boken inser man att detta är den bästa boken han har skrivit, den löser ofta många av alla frågor man har i huvudet efter hans andra böcker, denna handla om allt innan sagan om ringen och skapandet av midgård och dess länder, de första 50sidorna snurrade i huvudet, information som bara trycktes in i huvudet och sedan plötsligt som ett knäpp kändes det glasklart.
Har inte läst klart men även när man är inne i boken kan man förvirras av all ny data man hela tiden får.

Men hittils så får den 9,5/10 (avdrag för att boken förvirrar mig hela tiden) ett måste till boksamlingen. 

Silmarillion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0